Kuşadası Belediyesi ile Tüm Yerel Yönetim Çalışanları Sendikası (TÜM YEREL-SEN) arasında sosyal denge tazminatı sözleşmesi imzalandı. İmza töreninde konuşan Başkan Ömer Günel, “Sözleşmemizin tüm mesai arkadaşlarıma hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum” dedi.

Kuşadası Belediyesi ile Birleşik Kamu İş Görenleri Sendikaları Konfederasyonu’na (BİRLEŞİK KAMU-İŞ) bağlı TÜM YEREL-SEN arasında sosyal denge tazminatı sözleşmesinin imzalanması için başkanlık makamında tören düzenlendi. Törene Başkan Ömer Günel ile TÜM YEREL-SEN Aydın Şube Başkanı Mehmet Bozkurt ve yöneticiler de katıldı. Yapılan konuşmaların ardından yeni dönem protokolü imzalandı.

Tüm Yerel Sen Sözleşme (1)

Törende konuşan TÜM YEREL-SEN Aydın Şube Başkanı Mehmet Bozkurt “Bugün Kuşadası Belediyesi ile en yüksek oran üzerinden sözleşmemizi imzaladık. Her zaman çalışanlarının yanında olan Kuşadası Belediye Başkanımız Sayın Ömer Günel’e tüm memur arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum” dedi.

Konak'tan Teknolojik Adım: Ot Biçme Robotu Sahada
Konak'tan Teknolojik Adım: Ot Biçme Robotu Sahada
İçeriği Görüntüle

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel ise “Biz tüm çalışanlarımız ile büyük bir aileyiz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonraki süreçte de olanaklarımız dâhilinde çalışanlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz. Sözleşmemizin tüm mesai arkadaşlarıma hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum” diye konuştu.